Neva_aydn Bir1kelebek kalmadım maalesef inşallah hamileyimdjr geçen gun otururken birden bire rahimime elektrik çarpmasi gibi bı ağrı girdi sonra ara ara başladı bu elektriklenme bugün sancım kesilmedi zaten akintimda yarın bat günü bakalım ne olucak
Neva_aydn Bir1kelebek test elimde kalmadı yarın test alicam cumartesi günü yapicam ama sancım çok var bütün gün kesilmedi olabilir miki
Neva_aydn kbrakaba kız daha çok var nerden baksan iki hafta var belli olmazki yeni yumurtlama zamanında sındır sen
Bir1kelebek kbrakaba kız ne diyorsuuunn dah çoookk varrr sakın umutsuz olma çok erken kan vermişsin test yapmışsın
Neva_aydn esinbektas bizim burda pazartesi ve çarşamba kan veriliyor yarın test alicam yapicam bakalım ne olucak ama bu sancılar kasık ağrısı akıntı adet belirtisi bence akıntı oldukca kaşıntıda oluyor
Neva_aydn kbrakaba yok yok daha çok var sen yinede bir dolu bir bos yap inşallah güzel haberlerle gelirsin