orkidemm_ biz 37+4deyiz şu an ama 34 35den itibaren hem baş aşağı pozisyonda. Doktorumla konuşmalarımızdan anladığım kadarıyla sadece pozisyonun baş aşağı olması yeterli değil bebeğin kendisinin de aşağı inmesi gerekiyor. En son 36+6da kontrole gittim yine baş aşağı ama bebeğin kendisi yukarıda, kafayı yaslamamış yani rahi ağzına. Yarın tekrar kontrolüm var inmiş mi bakıp görücez. Yani eğer doğru anladıysam ben durumu panik olmayın demek istedim 🌸