vanilya_kokusu_ ayy Allah askina gelmeyi versinler, bende durum riskli 37 su an doktor iyi dedigi halde esim risk almalayim diyor tum gun yatiyorum mecburen, yemegi felan esim yapiyor 50/50 yardimli. Yapacak bir sey yok, cocuk yalniz benim degil onunda cocugu dusunmek zorundayiz.