yesilgozluyum Kızlar 3 gün önce betam 521 di son adet 21 kasım yarın yanı 25 kasım kadın doğuma gidersem kese görünür mü? Yarına randevu almıştımda yılbaşı tatili de başlıyor
Dinolisoo yesilgozluyum beta 1500 civarında olduğunda kese net gözükmeye başlıyor genelde. Tekrar kan verip sonuca göre gide bilirsin
Dinolisoo yesilgozluyum sağlıklı bir artış var mı bilemiyoruz o yüzden tahmin yapmak zor. Eğer sağlıklı yükselişi varsa yarına 2000 civarı olması gerekiyor
yesilgozluyum Havin49_ yani şimdi ben neden yarın gitmek istiyorum çünkü yarın yada 26 aralıkta gitmezsen yılbaşı tatili olucak tatilden sonra bekliyemem
lotusflowers yesilgozluyum biraz erken gibi. Genelde böyle gidince kese görünmeyebiliyo ve insan acayip stres oluyo. Günler geçmiyo. O yüzden biraz daha bekleyip garanti bir zamanda gitmek daha mantıklı bence. Hatta kese için değilde direk kalp atışına gitmek çok daha iyi
yesilgozluyum lotusflowers yani şimdi ben neden yarın gitmek istiyorum çünkü yarın yada 26 aralıkta gitmezsen yılbaşı tatili olucak tatilden sonra bekliyemem
Havin49_ yesilgozluyum yani Cnm bebek 4-5 haftalıksa zaten bieşy görmezsin görsen görsen kese görürsün
Busranur_mnts yesilgozluyum görünmeyebilir belki vajinadan görülür benim beta 2 bindi 5+2de vajinal göremedim 6+2de gördüm karından
Havin49_ yesilgozluyum maşallah Cnm bende ilk oğlumda 4 haftalık kese gördüm 6 haftalık da bebek ve kalp atışı
annekiz6141 yesilgozluyum 1700 kusurdu sonra doktor 2 gün sonra idrara sıkışık gel dedi bende 156 da falan ogrendim 2 günde 1 kan verdim sizinde vermeniz gerek artisa göre de doktor sizi ilerletmesi gerek..