Seherr valla benim kardesim gecen sene hamileydi kasimda dogum yapti iste her neyse ona soyluyorum bende hani nezaman gecicek gamze diyorum oda bana abla diyo 5 ci ayda gecicek ama 1 aylik bi bas agrisi basliycak oda burnun buyuycek diyo ondan saolsun cok motive ediyo beni kendisi😔😊