Kızlar rutin kan idrar tahlillerimde çıktı. Kum döküyormuşum. İdrara sık çıkıyordum ve az miktarda yapıyordum bebek baskı yaptığı için diye düşünmüştüm onun dışında bi ağrım sızım yoktu yaparken vs ama tabi kasık ağrım vardı onu da hamileliğe bağlıyordum. Sanırım hepsi kum döktüğüm içinmiş 🥲 doktorum sadece bol su iç dedi. Hamileliğinde kum döken oldu mu? Tavsiyeleriniz neler? Biz de biraz ırsi sanırım annem babam dayılarım teyzelerim hepsinde böbrek taşı kum dökme var. Korktum