Elisa0110 olmus ya çok şükür önemli olan o :)
Bende düşük yaptım bir sene oldu hala gebelik olmadı. Düşük yaptıgım icin tüplerin kapalı olacağı ihtimalini hiç düşünmedim gittiğim doktor da hiç söylemedi. Doktorumu değiştirdim bir ay önce o bana hsg çekelim dedi. 5 aralıkta çektirdim işte iki tüpüm de kapalıymıs :(
Açıldı ikisi de dedi doktor bakalım insallah olur bu ay