En yüksek kaç oluyor haftanız için erken daha tansiyon çıkması normali son haftalar çıkmasıdır benimde tansiyon oykum oldu 2. Gebeliğimde bu 3. Gebeliğim bunda da maalesef çıkabiliyor du en yüksek 14 oluyor 14.9 14.8 gibi ilk haftalar ckkiyordu bazen şuan 19. Haftadayim bu aralar cikmiyo dikkat edince ecopirin kullanıyorum alfamet verdi tansiyon hapı onuda çıkarsa içersin dedi günde 3 kere şişede verirler bence doktora gidin kardolojiye