Merhabalar herkese. 11 haftalik gebeyim ikili tarama testi icin doktorum istersen yaparsin dedi önerileriniz nelerdir devlet hastanesinde yaptirmayi dusunuyorum siz yaptirdinizmi bircok kisi yaptirdim cocuguma yanlis teshis koydular dediler onun stresiyle hamilelik zor gecer dediler bana yardimci olurmusunuz