gulgndgdu amin inşallah. Ben de femara kullanıyorum ekimde başladım ama geçen ayki kullandığım kist yapmış malesef, 23 ünde kontrolde kistin küçüldüğünü söyledi doktorum. Bana da iğne yazdı ovitrelle. Bulmaya çalışıyorum. Bize sebepsiz infertilite dedi önceki doktorumuz. Şimdiki doktorum en başta aşılamayı tavsiye etti ama kararı da bana bıraktı önce iğneyle denemeyi düşünüyorum ben de ama bilemiyorum. Sizin bahsettiğiniz iğne daha kolay mı bulunuyor? Şayet olmazsa en azından o iğneden yazdırırım doktoruma