abdulhamit ay kuzum yapma bunu. aç bırakma kendini. hamilelikte kilo vermek önerilmiyor yüksek kilo da hamile kalmadıysan. kilo vermeye de çalışma kilonu korumaya çalış ki zaten bebişin hızlı büyüdüğü zamanlar. sen hiç kilo almasan bile bu haftalarda tartı da ayda 1-2 kg fazla görmen normal bebişin büyüyor vücudu yağlanıyor. çok takıyorsan eğer karbonhidratı tatlıyı sınırla ama sebze ve protein yemeği sakın bırakma. 3 ana 3 ara öğün diyorlar. tansiyonun falan da düşer allah korusun. kaşar, avokado, yumurta, protein,kefir bunlar bebişine kilo aldırır