Merhaba arkadaşlar 32. haftaya yeni girdim. Dişimin ağrısından uyuyamadım. Kadın doğum doktorum onay verdi diş çekimi vs. antibiyotik tedavisine de başlattı. Diş doktoruna gittiğimde dişimin çatlak olduğunu öğrendim dayanabilirsen doğuma kadar dayan yoksa çekelim dediler 🤷♀️ başına böyle bir durum gelen var mı bana kalsa hemen çektireceğim ağrı felaket