mylittlebaby_ Polikistik olduğum için 1000 sabah 1000 mg akşam matofin kullanıyordum. Dün hamile olduğumu öğrendim. Yurtdışında olduğum için doktora anca ocak sonuna randevu bulduk. Metformini kesmeli miyim devam mı etmeliyim bu konuda bilginiz var mı
Cihangir09 mylittlebaby_ devam etmeyin kesin ilacı bende kullanıyordum gebeliği öğrenince bıraktırdı doktor hemen
demirrleydi_ mylittlebaby_ kesinlikle bırakmalısın bende gebelikten önce glifor kullanıyodum gebe kalır kalmaz doktor bıraktırdı
mylittlebaby_ Cihangir09 tamam çok teşekkür ederim yorumunuz için bende kesiyorum o zaman soracak kimse olmayınca buradan sormak zorunda kaldım 😫
eed21 Online olarak ulaşabileceğiniz bir hekim ile görüşüp öyle tam karar verin. Mutlaka bir hekime danışın. Ben olsam danisana kadar bekler ve en kısa zamanda danisirdim