Bat 23 dü günüm asla şaşmaz günü gününe her zaman olurum dün dpo12 idi bat günümde idrar testi negatif geldi bugün de test filan yapmadım ve hala da hastalanmadım acaba kan testi versem mi ? Akşam gec vakitte acil de ? Bugün dpo13 erken mi geç mi bilmiyorum 9-10 Aralık pik gördüm 11 Aralık da catlama gördüm ve degerlendirdik her günü ilk denememiz ama