30 haftalık gebeyim ve bu gebelik boyunca Ayşe hanıma bakıldım gayet güzel ilgilendiler bende tavsiye üzerine gitmiştim. Hamileliğimi ilk öğrendiğimde murat beye gitmiştim onu da hemen sıra bulabildiğim için, şuan 30. Haftaya giricem rabbim nasip ederse. Tüm hamile anne adaylarıma şimdiden sağlıklı kolay doğumlar diliyorum 🙏🏼