deletedmom43191 Burayla alakası yok ama merak ediyorum ben 800 devir kullaniyorum cok islak çıkıyor makineden
defnoloj deletedmom43191 800 ıslak çıkarır genelde. Ben çok kırışmasını istemediğim çamaşırlarda genelde 800 devir kullanıyorum çok sıkıp kırıştırmasın diye. Diğer türlü 1000-1200 hep
sunbloom123 deletedmom43191 800-1000 arası genelde bazen ıslak olduğunda ekstra sıkma yapıyorum çok daha kuru çıkıyo
Deleted33000 deletedmom43191 genelde 1000 devir kullanıyorum ama yipranacak biseyse 800 yapıyorum başka da devrini düşürmem onun yerine elde yikardim yani ıslak olur öyle
deletedmom43191 Deleted33000 teşekkür ederim belki makinenin eskiliginden kaynaklidir bugun yeni makine aldim insallah o daha iyi sıkar
[silindi] deletedmom43191 eşimle benim kıyafetlerimizi 1000, kızımın kıyafetlerini 800 devirde yıkıyorum
demirrleydi_ deletedmom43191 genel olarak 1000 kullanıyorum ama yıpranacak zarar görecek birşeyse 800 kullanıyorum
deletedmom43191 eslem2121 teşekkürler canım bugun yeni makine aldim insallah o daha iyi yapar 800de yine bu makine gibi islak çıkarırsa 1000 kullanırım
Nuriay deletedmom43191 400 kullanan benim galiba samsung kullanıyorum 400 normal 800 daha iyi 1000 birde 1000 den yukarı var onları kullanınca aşırı ses yapıyor ustaya göstermem lazım
demirrleydi_ deletedmom43191 eşimin ve benim bir kaç kazağımız var kızımın ve oğlumun kıyafetleri var perdeler zaten 600-800 devirde yıkanır bazı halılarım makinaya giriyor onları 800 de atıyorum
eslem2121 deletedmom43191 sekizyüzde daha hasasa olanlar triko bebek elbiseleri gibi onlarda kullanırsın
deletedmom43191 Deleted33000 hotpoint aristondu 2017 den beri kullaniyorum bugun aldığım beko cm10123b