hilalaselll4 Kızlar en son 28 Kasım’da regl oldum bat 27 en son ilişkim 16 Kasım korunmasızdı yani 11 kala Regle ilişkim oldu elimde gebelik testi yok ovulasyon testim böyle çıktı görüşleriniz neler yardımcı olur musunuz bana kafam çok karışık
simgemomy hilalaselll4 ovulasyon testiyle öğrenenleri duydum ama emin olamıyorum kuzum, en kesini kan tahlili yakınlarda acil varsa git baktır 1 saattr sonuç çıkıyor umarım güzel sonuçlar alırız
melikeyaren31 hilalaselll4 tam emin olamadım ovulasyon testinde hamile olup olmadıgınızı anlamanız için çift çizgi gerek olmuşta zaten ama rengi beni yanılttı daha koyu yani mora yakın bir renk alıyor denedim çünkü ben rabbim hayırlısını versin hakkınızda
hilalaselll4 simgemomy Off inşallah hamileyimdir ya dua et yeni yıla bebiş haberini vermek istiyorum eşime bir kızım var ikinci çocuk istiyorum 4ay olcak
kacamazzz hilalaselll4 bi gebelik testi yap istersen canım varsa onda çıkar diye düşünüyorum. Ovülasyon testiyle öğrenenleri de gördüm de pek bir bilgim yok o konuda. Kan versen de çıkar bence az kalmış bat a. Benimde tarihlerim seninle aynı ben dün sabah test yaptım negatifti bir daha yapmadım. Sizde belirti var mı
kacamazzz hilalaselll4 bende de aynı belirtiler var ben 13 ü çatlama gördüm 27 si bat 3 başım ağrıyor benimde beyaz akıntı var bakalım hayırlısı olsun inşallah
hilalaselll4 kacamazzz ya ben ovülasyonla ilerlemiyorum senin elinde ovülasyon testi var mı sen de dener misin benim gibi mi çıkıyor acaba
kacamazzz hilalaselll4 yok canım ya şimdiye kadar hiç ovülasyon testi kullanmadım kendim belirtilerimi takip ettim evde de test yok o yüzden
melikeyaren31 hilalaselll4 canım senin için yine denedim t çizgisi koyu mor olmuş öteki c çizgisi normal mor renginde
kacamazzz hilalaselll4 11-13-16 aralık ben 13 ünde çatladığını düşünüyorum çünkü çok akıntım oldu ve akıntının içinde kıl gibi ince kan geldi.