Zeynebrima Bugün doktora gittim nst’ye bağlandım 34+5 dedi biraz ağların çıkmış erken başlamış ☹️☹️ Acaba erken doğum olur mu diye korktuyorum istirahat et dedi doktor.. ve dün geceden beri belim ağrıyor nedense hayız ağrısı gibi biraz yaşayan varmı ?
asilsmom Zeynebrima 34+3 de bende de aynisi oldu yatiyorum 1 haftadir erken dogum riskiymis rahim yumusamıs dedi suan 35+2 oldum yarin kontrolum var cok merak ediyorum🙏🏽Allah şifa versin hepimize🤲🏼🤲🏼
Zeynebrima asilsmom peki sırt üstü yatabiliyormusunuz ? amin inşaAllah ya sağ sağlim gelsinler 🤲🏻☹️ Tam vaktinde