meleklerinanesi Kızlar bu ıkıncı gebelıgım bır kızım var 2 yaş nasıl olcak dıye hep dusunuyorum yapabılırmıyım dıye 2 cocukla nasıl oluyor
yorgunannis meleklerinanesi eşine bağlı yardımcı olursa o kadar zor değil olmuyorsa zor. İlk zamanlar ilk çocukla ilgilenemiyorsun ama
demirrleydi_ meleklerinanesi kızım 3 yaş 7 aylık oğlum bugün tam 2 aylık oldu ve zor geçiyor bazı günler çıldıracak konuma geliyorum kızımın huyları değişti o ayrı zorluyor bebeğim ayrı huysuz eşim evdeyse rahatım ama evde değilse ev tımarhane oluyor
Gamze-yagmur123 meleklerinanesi 3.5 yaş kızım var 3 aylıkta oğlum var. Eşiminde yardım etmesine rağmen o kadar zor ki. Küçük değil büyük çocuk uğraştırıyo
deletedmom43191 meleklerinanesi oglum 2 yaşındayken kardesi dogdu gayet guzel ilerledi fakat şimdi ilki 5 ikinci 3 yasinda sürekli kendimi aralarında buluyorum 😅😅😅 ikisininde 1 yasinda kardesleri var