nrybysk Bebeğin büyümesi de etkili büyük ihtimalle ama ben sonraki haftalarda biraz rahatlamıştım. Hormonlar etkiliyor bence daha çok. Vücut alışınca biraz daha rahatlıyorsunuz. Hatta ben yürürken bile zorlanıyordum. Açım ama yemek yiyemiyorum diye ağlayasım geliyordu. Şimdi şimdi yine başladı. Bu sefer de bebek büyüdüğü için hissediyorum bence. Bu hsonu kontrolüm var soracağım bir doktora. Benim karnım çok geç belli oldu. Hamileliğin başında giydiğim kıyafetleri kilo almama rağmen daha geçen ay giyememeye başladım. O yüzden bilemiyorum ama rahim çok hızlı büyüyor büyük ihtimalle rahminizdir.