6+5te bende doktora gittim. Karnımda ultrasonla baktı kese, Bebek, yolk saç göründü. Kalp atışını doktor duydu ama ben duyamadım. Telaş yaptım üzüldüm. Hadi gel vajinadan bakalım için rahatlasın dedi. Alttan bakınca güp güp sesi duydum canım sana da karından mı baktı ondan duymamışsınfır