Ben ilk gebeliğimde cemile hocaya gidiyordum ama erken teşhis felan hiç bilmiyorlar o yüzfen malsef kaybettim bebeğimi erken doğum yüzünden şimdi yavuz şimşeğe gidiyorum birazcık durumu olan ve riskli ilerleyen bir gebeliğiniz varsa asla devlete gitmeyin