Kızlar artık uykumdan mide bulantısı ile uyanıyorum10+2yim aç geziyorum yediklerimi çıkarıyorum hemen. Prilam prizin hiç biri fayda etmiyor boşuna içiyorum. dün gece çok zordu içtiğim suyu bile kusuyorum doktorum onzyd başlayalım dedi, ama forumdada yarık damak vs olur diye de okudum bi korkmadım değil.kullanmasam dayanamıyorum artık ağlıyorum evde bi çocuğum daha var. Kullanıp iyi gelenler nolur cevap yazrsa sevinirim.