36+3 teyim. Ama bebegim önden gidiyor. 3,5 kilo olmuş. Yani 40 ı bekleyene kadar 5 i geçer dedi doktor. O yüzden erken gelmesini istiyoruz dedi. Ultasonda baktiginda yüzünü göremedi. Başı kanala doğru giriyor cihaz göstermiyor o yüzden dedi. Yani doktor her an hazırlıklı ol gibi konuştu. Nst de sancım duzenli çıktı fakat şiddeti çok azmış. Sancı siddetlenince doğuma gel dedi. Yani bir yandan haftam daha erken ne kadar kalsa o kadar iyidir diyorum ama bir yandan da sezeryana dönmesinden korkuyorum. Kilo almaya devam ederse normal yapamam dedi doktor. Squat yap dedi. Kızlar bu haftalarda kendiliginden sancısı çıkıp doğuma giden var mi? Ciğeri gelişmiş midir doğum yaparsam kuveze girer mi ki?