eeeeeeeeeee busrax_ evet canim progestorn değeri en düşük 11 veya 15 olması gerekiyo hamilelikte 11 den düşük değerde düşük riski taşıyor 7 haftalık hamileyken 8 çıktı progestonum ve düşük yaptım doktorum söylemişti
iremykn Sevgiiss tamam canım dün verdim kan tahlilini ama yarın randevum o yüzden endişelendim hızlıca bir şey yapmam gerekiyor mu diye 🥹🥹