izelaren Aslında aşırı konforsuz ve zor bi iş bence süt sağmak. İlk çocuğumda avent pompa aldım kaç kere kullandın desen sanırım 1 falan. Sağamıyordum nefret ediyordum o işten ve az çıkıyordu sinirim bozuluyordu. İlk günler emzirememiştim yoğun bakımda kalmıştı o yüzden lazım olur gibi olmuştu ama açıkçası şimdiki aklım olsa almazdım. Hastane tipi güçlü pompalar kiralanıyor eczanelerden medikallerden ev tipinden çok daha iyi süt çıkarıyor. İhtiyaç durumuna göre onu kiralamak daha mantıklı geliyor şuan bana. Normal bir emzirme sürecinde süt sağmaya falan gerek olmuyor gerçektende. Ama işe gidilecekse falan bırakmak için alınıyor. Ben ondada çok kullanamadım mesela işe döndüğümde ek gıdaya başlamıştı ve aralarda gelip emzirecek mesafedeydim. Kısacası benim için ya da bazıları için boş bir masraf kalemi