Kızlar benim doktorum özel kendi yeri var ilk bebegimde bütün herşeyimi o takip ettirdi ve özel bir hastaneyle anlaşması var mükemmel bir doktor. İkinci hamileligimde de ona gidiyorum ama bu sefer dogum ücretini karşılayamam. 80 binden falan bahsediyoruz be bunun sadece 20 bini doktor alıyor gerisini sadece hastane alıyor. Şöyle düşünüyorum 30 haftama kadar bu doktorumda devam etsem o haftadan sonra devlet hastanesi kabul eder mi acaba beni. Bu şekilde ilerleyip doğumunu devlette yapan var mı?