Dün akşam oldu galiba çatlama çünkü çok fazla ağrı vardı sol kasımda dolgunluk vardı yürüdüğünde çok belli bariz belli ediyordu kendini ve dün akşam eşim çok fazla hastaydı ve biz değerlendirmedik acaba şu an değerlendirsek olur mu eşim evde çünkü teste de silikleşmiş dünkü testin daha koyuydu şu an çok moralim bozuldu şu an değerlendirsek olur mu acaba 
