
Merhaba kızlar 🫶🏻
Nub teorisine göre bakıldığında nub açısı kız yönünde mi görünüyor, fikrinizi paylaşabilir misiniz?
Bugün öğleden sonra ya da yarın sabah doktor kontrolüm olacak ama öncesinde yorumlarınızı merak ettim. Şimdiden teşekkürler 🌸
Görüntü devlet hastanesinden, ultrason kötüydü