Svvv Kızlar önde olması iyi bir şey mi yoksa doğum için zor mu olur 1 hafta daha büyük görüyorum demişti doktorum
Leontiine Svvv 1-2 hafta önde ve geride kalması normal canım 1 hafta ileride olması da normal doğumu etkilemiyor
beyzzsenturkkk Svvv kızımda 2 hafta öndeydi hep 38+6 da 3.300 doğurdum. simdi bu kızımda 2 hafta kadar önde 🥹 kötü bir sey değil gelişimi güzel