ozlm_nsa güvende hissetmen en önemli şey bence ona göre karar ver. Benim 3.gebeliğim özel takipliym eşim kliniği olan bir dr var ona geçmek istiyor çünkü dr umuz çok yoğun ve biraz bekliyoruz genelde bundan şikayetçi, ben bırakmak istemiyorum dr.umu. İlk çocuğumda memleketteydik en başından aynı dr özel takipliydim normal doğum yaptım kendisinde gayet iyiydi. 2.çocuğumda doğu görevindeydik hiç bilmediğimiz yerde orada çok övülen bir dr a takipliydim ve asla memnun kalmadım bebeğim uzun boyluydu ama kilosu düşüktü hiç de uyarmadı ilk haftalar tsh hafif yüksekti bunu bile fark etmeden yollayacaktı ben uyardım ilaç vermeniz gerekmiyor mu diye. Çok evhamlı biriyimdir iyiki değerlerimi kendim araştırıp gitmişim yoksa nolurdu kim bilir. Her ay devlete de gittim bu arada. Son ayda memlekete gittik doğum için ve özelde bildiğim bir dr a sezaryen oldum.gebelik takibim düzgün yapılmadı o sebeple bebeğim düşük ağırlıklı oldu . Doğum sonrası toparladık tabi. 2.de gebelik takibinde yaşadığım olumsuzluklar ders oldu bana şimdi çok araştırdığım, güvendiğim dr ile devam ediyorum bir çok takviye alıyorum(değerlerim berbattı şuan mükemmel ve eskisi gibi kolay hastalanmıyorum artık) dr umda benim gibi aşırı evhamlı herşeye çok takılan biri iyi yada kötü bir şeye bakınca 3-4 kere garantilemeden bırakmıyor. İçinize sinen biri olması önemli. Devlette doğum şartları beklenileni karşılamaz en azından benim için öyle. Ben özel odamda tertemiz kimseyle uğraşmadan dr um yanı başımda doğum tercih ederim. Devlette bildiğime göre herşey belirsiz o an şansına nasıl olursa diye biliyorum. Ayrıca hijyen önemli Ona da ekstra dikkat etmek gerek. Ben bir kaç kez gittiğimde devlette o şartları pek görmedim