Arkdaslar doğum bir ay fln klfi şimdiden stres yaptım ya doğumdan sonra nasıl korunacağım bu gebeliğin bile sürpriz olmuştu zaten daha kızım küçük diye istemiyorum Bir 5-10 yıl çocuk falan nasıl korkmayacağım bilmiyorum ya kol altı impulator sorduk 3000 dedi ama o da 6 ay tek etkisini gösteriyormuş yüzde yüzde değil dedim kararsız kaldım ne yapacağım ya siz nasıl başardınız nasılsın ne kullanıyorsunuz lütfen yazar mısınız yardımcı olur musunuz ne yapsam daha iyi olur ne kullanabilirim ya ilaç falan önermeyin lütfen ilaç alamıyorum