Kızlar 13 haftalık ikizlere hamileyim geçen hafta bir hastalık atlattım bugün kontrolüm vardı kan idrar testi yapıldı idrarda protein +1 çıktı ve enfeksiyon çıktı ama tansiyonum düşüktü bide karaciğerde ALT isimli değer 43 çıktı doktorum monurol 3g diye bir antibiyotik verdi ve vitaminleri 2 gün içmeyecekmişim 2 gün sonra tekrar kan idrar testi istedi sizin de başına gelen var mı önemli mi bunlar bilmiyorum ilk gebeliğim 🥲