birthecene medelas1 ben tiroidleri aldırmıştım zaten 40 lardaydı en başta o şekilde hamile kaldım 🥹 doktorlar mucize dedi.şuan zorla 9 lara düştü hapın dozunu gene artırdılar 2.5 a inmesi lazım ama T4 iyi bebeği etkileyen T4
medelas1 birthecene geçmiş olsun, bebeğinizi sağlıkla kucağınıza alın inşallah🥰 benimki kontrol edilmedi daha yeni fark edildi o yüzden önlem amaçlı ilaç kullanamadım. O yüzden çok endişeliyim acaba sıkıntı yaratmış mıdır diye