elagndgdu seni o kadar iyi anlıyorum ki ben de 14. haftama girdim hep kusma mide bulantısı baş ağrısı kabızlık o kadar zorluk çektim o kadar zorluk çektim ki yedigimi kusuyorum suyu kusuyorum bana Zofer diye bir ilaç verdi o bile yaramıyordu en ağır düşün ama birden geçiyor emin ol seninki de geçecek ben diyordum ki artık yiyemeyeceğim ve içemeyeceğim mi gene bulanıyor gene mide bulantılarım var mesela bugün sabah kustum ama geçecek diye sabır diyorum bekliyorum yani inan ki ben de öyleyim