Ed53746 Kızlar selam son reglim 26 kasımdı, döngüm düzenlidir. 26 günlük döngüm var. 18 Aralıkta beta <2 idi. 21 aralıkta olmam gerekiyordu, 24 aralık henüz regli olmadım, her an olcak gibi ağrım var 3 gündür. Lekelenme dahi yok
Ed53746 aslmoms Regl gecikmenin 1. Günü yaptığımda negatif çıktı daha da yapmadım🌸 bebe time testiydi
melike_165 @Ed53746 eczaneden bi test alsanız kesin çıkar 4 gün gecikmeyle kan da öğrenmiştim ben regl hissi oluyor hamilelikte