irmairma Allah Allah ne diyim benim doktor bir garipleşti bu aralar çok hastası olan yoğun bir doktor zaten, geçen kontrolde de senin suyun fazlaydı normale dönmüş dedi. Hayır dedim bana hiçbir zaman su ile ilgili bir şey söylemediniz hep normaldi, yok yok fazlaydı detaylı ultrasonda öyle yazıyordu dedi. Sonrasında evde rapora baktım normal yazıyordu suyu. 😟 Bu haftaya kadar da bu doktorla geldim ne bileyim.