sumosss98 5 hafta 3 gunluk son adet tarihime gore. Bugun kontrole gittim ama rahim duvari kalinlasmis. Kese de gozukuyo ama bebek gozukmuyo normal mi
busonryavrusu sumosss98 Normal bence bence 5 hafta gittiğimde sadece küçük kese vardı 7 hafta da kalp atışını duydum şükür
defnoloj sumosss98 normaldir elbette stres yapmayın bu haftada bazen kese bile görünmeyebiliyor. Darısı bebeği ve kalp atışını duymaya olsun inşallah 🧡
Curious Ben de 5+0’da gittim, sadece kese görmüştüm küçük, bence çok normal şimdilik 🤗 inşallah her şey yolunda ilerler hepimiz için 🙏🏼
sumosss98 Hepinize cok tesekkur ederim. Saglikli bebekler alalim kucagimiza insallah. Doktorum beta hgcnin bugun 500 yarinda 1000 olmasi gerektigini yoksa boş gebelik olabilecegini soyledi korktum biraz o yuzden