miracsmom_
Canım öncelikle inşallah herşey çok güzel geçer be sağlıkla bebeğini kucağına alırsın 💕
6 ay önce sezeryan doğum yaptım doğum sırasında hiçbir sıkıntı olmuyor öksürüğün ama korkutmak istemem doğum sonrası çok zor benim için sezeryan dan daha zoru öksürüğümün olmasıydı dikişleri aşırı zorluyor öksürmemek için solunumumu bozmuştum hastanede yattım bir gece doğumu erteleyebilme şansın varsa bence ertele öksürük çok zor oluyor dikişleri için 🙁