Günaydın Sevgili Anneler,
Hamileyken veya doğum yaptıktan sonra saçlarımızın ekstra bakıma ihtiyacı oluyor. Neler yapıyorsunuz? Duyduğunuz veya denediğiniz yöntemler neler?
Ben doğum yaptım bebeğim şu an 4,5 aylık oldu. Ve saçlarım çok dökülüyor o yüzden belime kadar uzun olan saçlarımı gidip omzuma kadar kestirdim 💇🏻♀️ artık sağlıklı bir şekilde uzatmak istiyorum. Önerilerinize ihtiyacım var 🫶🏻