Civciv54 ben rahim filmi çeken teknikerlerdenim, bu devlette genelde röntgende çekiliyor, skopi ve anjio da da çekildiği oluyor, ben özelde çekiyordum ama prosedür genelde aynı. Kullandıkları aletler plastik tek kullanımlık olan aparatlar olursa genelde kanama pek olmuyor, yanınızda mutlaka ped olsun ilaç verilirken tüplere doldukça ağrı oluyor genelde hastalar bundan rahatsız oluyor . Uyumadan yapılanlarda. Üzerinize mavi örtü örtülüp röntgen masasında bacaklar ikiye ayrılıyor, odada genelde 1 ya da 2 tekniker ve bir doktor oluyor, işlemi tekniker ve doktor hazırlıyor bacakları benim dönemimde özel olduğu için biz tutardık düşmesin diye . Yakınınız varsa belki ona tuttururlar, verdikleri anestezi 15 dklık endoskopide vs kullanılan sedasyonlardan size seslendiklerinde uyanıyorsunuz bi 10 15 dk sersemliyorsunuz sonra rutin hayata dönebilirsiniz. İşe gitmeden mutlaka 1 2 saat arada vakit olsun kendinize gelin bir şeyler yiyin. Kanama genellikle lekelenme şeklinde oluyor tabi bu doktorun nazikliğine görede değişebiliyor:)