Sibel_72 bana devlet suyun yok denecek kadar az dedi özele gitirm doktor suyu herşeyi gayet iyi sadece bi bebek küçük dedi benim devlet hastensinde arkadaşına yönlendirir adam dedi ki hangi dengesiz bu bebeğin suyu az bu bebekler özürlü dedi diye kızdı 18 haftaya kadar onunla takip oldum an em tarafındaydım mecbur evime geçmek zorundaydım sonra 18 haftamdan beri talipimi olduğum doktorum Kadir hocamı buldum ve oda bu bebeklerin hiçbirşyi yok sapasağlam dedi ve hala onunla devam ediyorum 28 haftalık olduk bunu işini bilmeyen ve mesleğini sevmeyen insnalr yapıyorlar