Zeynebrima
Bugün doktora gittim nst’ye bağlandım 34+5 dedi biraz ağların çıkmış erken başlamış ☹️☹️ Acaba erken doğum olur mu diye korktuyorum istirahat et dedi doktor.. ve dün geceden beri belim ağrıyor nedense hayız ağrısı gibi biraz yaşayan varmı ?