Bende 20.haftalardan sonra başlamıştı o kadar kötüydü ki anlatamam yaşayan bilir resmen çok iyi anlıyorum ama sizin erken başlamış bana doktor gebelik kalp ritmini tetiklemiş bebek büyüyor vücudun adapte olacak dedi son ayımda geçti hiç bir tedavi uygulamıyorlar maalesef gerçekten vücut adapte oluyor gelişime tabi o zaman da ekstra ağırlaşma felan derken nefes darlığı hep oluyor