Herkese merhaba. Yazmadan duramadım bende kendi hikayemi paylaşayım 🥰
36 yaşındayım 14 yıldır Ms hastasıyım
Bir kızım var çok şükür 8 yaşında şuan da 2. Hamileliğim🙏 bunda nasıl olur bilmiyorum ama ilk hamileliğim çok güzel geçmişti çok ilginç ama hamilelik hormonları Ms e iyi geliyormuş☺️ doğumdan sonra bağışıklık çok düştüğü için dikkat etmek gerekiyor. Ben kızım 9 aylıkken bir atak geçirmiştim ama kortizon tedavisi ile geçti çok şükür. Sadece bildiğim en net şey psikolojinizi iyi turmanız.ne zaman stres sıkıntı o zaman atak riski demek. Ben bunu idrak ettikten sonra herşeye takan biriyken umursamaz, önce kendine değer veren birine dönüştürdüm kendimi ve bence bu iyi geldi. Ben iyiysem çocuklarım eşim herkes iyi o yüzden önceliği kendinize verip Herşeyi kafaya takmamayı kural edinmek lazım… sizden değerli birşey yok çünkü🥰