busonryavrusu dilanugur_77 Çok şiddetli olmadığı sürece normal ama siz eğer baya şiddetli diyorsanız bence de bi görünün kadın doğuma ama bana doktorum dedi yani regl gibi ayrıların olucak korkma diye
elagndgdu dilanugur_77 isterseniz bi doktorunuza danışın bi kontrol etsin. İnşallah bi sıkıntı yoktur bende 7 haftalık hamileyim karın ağrım hiç olmadı ama 2 gündür belim çok ağrıyor
mehmel54 dilanugur_77 tabi acile gidin içiniz rahat olur ben her ağrımda acile gittim bir şey çıkmadı ama içim rahatlamış oldu