Kızlar bişey soracağın 12hafta 3 günlük gebeyim dün dokrora gittim ve amnion sıvısının az olduğunu söylediler bu durum bebekte elerde ve ayakta deforme olabiliyormuş.şuan çok tedirginim. Amnion sıvısı zamanla düzelirmi? Ve böyle durumu yaşayanlar varmı? Birde sıvı doğal yolarla yükselebilirmi?