Vajinal ultrason da Kese görünmedi. Dış gebeliğe dair herhangi bir bulgu yok, sağlıksız gebelik olabilir dedi kan verip yarın tekrar gideceğiz yükseliş hızına bakalım ona göre nasıl ilerleyeceğimize karar veririz dedi. Değer beklediğimiz gibi artmazsa rahmine zarar vermeden sonlandırmayı öneririm dedi. Sizce ne yapmalıyım farklı bi doktora gitsemmi?