asellinaaa merhaba ilk kızımı memeden kestikten sonra 10 ay kadar süt gelmeye devam etmişti ben de o şikayetle öğrenmiştim prolaktin yüksekliğini. Her gittiğimde farklı çıktı benim en yüksek 98 falandı sanırım. Bi ilaç veriyo onu kullandığınızda değerler düşüyor. Beni endokrin bölümüne sevk etmişlerdi ilaçlı mr falan çekildi biraz takip edildim. Ama endişelenmeyin şu an tekrar hamileyim değerler düşüyor 😊