Kızlar ben pendikte oturuyorum Kaynarcada Cihan Tıp Merkezi var çevremde Cüneyt beyin ismini çok duydum çoğu yakınım da onda doğum yaptı Pendik bölge hastahanesinde doğum yaptırıyor Cüneyt beyin hastalarının doğum ücreti hastanenin normal doğum ücretinden daha indirimliymiş yılların doktoru baya işinde de iyi ve doğum ücretleri normal özel hastanelerdeki fiyatın bâya altında o kadar güveniyorum ki o doktora ona güvendiğim için doğumdan hiç korkmuyorum cuma günü 2. Muayeneye gideceğim aranızda Cüneyt beye giden var mı 🥹 memnun kaldınız mı benim ilişki günümü döllenme gününü bile söyledi doğum tarihimi de nokta atışı yaptı 3 haftalık kesem bile cihazında gözüktü ben Cüneyt beyle ilerleyeceğim bu süreçte Anadolu yakasında oturup doktor arayan varsa gönül rahatlığıyla gidebilir az ve öz konuşan ağır bir doktor o da çok hastası olduğu için yoğunluktan birde karakteri öyleymiş ama işinde çok iyi doğumlarda da çok iyi davranıyormuş aileden biriymiş gibi hissettiriyormuş
Bu arada yıllardır çocuğu olmayan sürekli düşük yapan bir tanıdığım ona gitti hemen hamile kaldı 2. Çocuğunu da onda tedavi görerek yaptı ikizleri oldu çatlama iğneleriyle tedavisiyle bebekleri iyi tutundu🥹